W ramach FIFA World Cup Trophy Tour by Coca-Cola dziś (22 września) do Polski zawitał Puchar Świata FIFA. W tym roku Trofeum odwiedzi aż 51 krajów, a w Polsce powitaliśmy je po raz drugi. Marka Coca-Cola w ramach kampanii „Piłka to Magia” inspiruje do celebrowania piłkarskich emocji, zachęcając do kibicowania w nadchodzących Mistrzostwach Świata 2022.
W marcu 2014 roku Puchar Świata FIFA po raz pierwszy odwiedził Polskę i był prezentowany na terenie Pałacu Kultury i Nauki w Warszawie. Tym razem Puchar Świata do Polski przyleciał 22 września w ramach Trophy Tour organizowanego przez FIFA i Coca-Cola, partnera, który jest oficjalnym sponsorem piłkarskich Mistrzostw Świata od 1978 roku, a po raz piąty partnerem FIFA World CupTM Trophy Tour by Coca-Cola. Jutro (23 września) Puchar zostanie udostępniony i przedstawiony wszystkim zainteresowanym na PGE Narodowym. W tym dniu odbędzie się również wyjątkowy mecz gwiazd piłki nożnej Polska - Portugalia.
W całym przedsięwzięciu jest też ważny akcent lotniczy. Puchar Świata podróżuje po całym świecie airbusem A320 o rejestracji G-POWM linii Titan Airways. Podobnie jak cztery lata temu, brytyjski przewoźnik został wybrany, w procesie przetargu, przez Coca-Colę do przygotowania trasy FIFA World Cup Trophy Tour 2022. Samolot został pomalowany w East Midlands w specjalne barwy FIFA z początkiem sierpnia tego roku.
Coca-Cola od lat wspiera i łączy fanów piłki nożnej, dlatego „Believing is Magic”/ „Piłka to Magia” to kampania, która daje im wiarę w zwycięstwo, niezależnie od wszystkiego. W swoich działaniach marka zachęca fanów do uwierzenia w magię gry na wiele miesięcy przed, w trakcie i po najważniejszym sportowym wydarzeniu, zaczynając od FIFA World Cup Trophy Tour by Coca -Cola.
W ramach kampanii „Beliving in Magic” Coca-Cola stworzyła sześć filmów FIFA World Cup, a także ponad 90 statycznych reklam OOH, które zostaną opulikowane w Polsce. Materiały te zabierają widzów w konsumencką podróż, której celem jest wiara w magię wygranej w turnieju. Dodatkowo obietnice składane przez fanów wspierających ich zespoły zostaną podkreślone na opakowaniach, filmach oraz w Strefie Kibica.
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem
zgody na:
przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w
Warszawie, adres: Sielecka 35, 00-738 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów
zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w
Warszawie, adres: Sielecka 35, 00-738 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji
handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu
w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z
siedzibą w Warszawie, adres: Sielecka 35, 00-738 Warszawa oraz ich poprawiania.